Retningslinjer for refusjon og retur

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett hos oss. Innen 14 dager fra du har mottatt varen du har bestilt hos oss, kan du benytte deg av angreretten og returnere en vare ved å sende oss en henvedelse på kontaktskjemaet. Skriv ordrenummer i meldingen, og vi vil svare deg i løpet av en til seks virkedager med informasjon om hvordan du returnerer varen.

Dersom returforespørsel blir godkjent vil du få beskjed om å sende varen tilbake til følgende adresse: RAH Tømmervold Invest, Skjøla 4, 7549 Tanem. Kunde må merke forsendelsen med ordrenummer. Kunde må selv betale returkostnader.

Du vil få overført pengene på konto som er brukt til kortbetaling eller på Vipps. Det kan også gjennomføres en kreditering av faktura (må avtales på forhånd).

Retur av defekte varer (reklamasjon/garanti)

Ved reklamasjon/garanti må du sende en melding på kontaktskjema med ordrenummer samt hva feilen gjelder. Det kan også være aktuelt å ettersende bilde som dokumentasjon av den defekte varen, i tilfelle vi kan hjelpe deg med å løse problemet. Vi vil svare deg innen 1-6 virkedager. Du vil få instrukser på videre saksgang. Dersom returforespørselen blir godkjent vil du få beskjed om å sende varen tilbake til adresse: RAH Tømmervold Invest, Skjøla 4, 7549 Tanem. Kunde må merke forsendelsen med ordrenummer.

Vi dekker fraktkostnad dersom det er en reklamasjon/garantisak.

Som oftest får kundene en ny del. I enkelte tilfeller kan varen også bli reparert. Dersom vi ikke kan skaffe deg en fungerende vare så kan du få returnert kjøpesum enten på vipps eller utbetalt på konto som er brukt til kortbetaling. Det kan også forhåndsavtales før retur på kreditering av faktura om du ønsker det.